1 Månad har gått

Nu är jag sen som vanligt och jag kom precis på att jag hade helt glömt av bloggen. Haha! Men kom precis på detta innan jag skulle åka. Tur för mig! Då solen verkar tagit semester kan en dag som denna. Vara perfekt för lite shopping. Dessutom behöver jag ändå nya skor... Glömde min skor i Hova. Under midsommaren... Btw jag är grym på fotboll. Iaf enligt Nils. haha!

Jag ska nämligen iväg. Ska kika lite i stan och även kolla ut lite möbler. Då min soffa som ni alla vet. Är sjukt sleten... Då kanske man ska passa på att införskaffa sig en ny? Speciellt nu när det går riktigt bra. haha! Det blir säkertr något mer nu när jag ändå är i stan. Ska även kolla upp vad osm hände med saken jag beställde hem för snart 1 månad sedan... Hur kan det ta så lång tid? Jag vet inte om det är för att affären går extremt bra eller om dom håller på att gå i konkurs. Men vill ni vänta över en månad på era saker. Då ska jag verkligen rekomendera Sparsmakat.

Nu måste jag kila. bloggar mer sen igen puss på er!