Godis

 
 
För några veckor sedan åkte jag till Linköping. Av vilken anledning tänker jag inte ta här. hihi. Men dagen därpå träffade jag upp Netta och hon visade mig en affär som verkligen föll mig i smaken. Jag verkligen ÄLSKAR godis och wow. Detta var verkligen inget undantag!

Det fanns hur mycket osm helst och vi unnade oss även en Ben & Jerry glass. Då dom sålde et som kul glass. Vi lantisar är inte vana vid sådant. Så klart detta var uppskattat. haha! Utöver den goda glassen köpte jag även en bamse stor polkagris-klubba. haha! Jag kan säga osm såhär. Den var inte långlivad och tog slut efter 2 dagar. haha!

Där kommer jag helt klar gå fler gånger. Vet dock inte vad butiken heter. Men den låg i centrum. Mer eller mindre. Linköping är utan tvekan. En av mina favorit städer. Om man utesluter Göteborg. Men helt klart en fin 2:a plats.