Ledighet...

 
 
Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är fint med er och att ni mår bra! Själv mår jag helt okej. Vaknade klockan 03:30 och inte kunnat somna om.... SJUKT irriterande! Hade behövt fixa massa saker idag. Allt från fakturor till att ta med lillen till salongen. Men Behöver också boka tid för min klor. Ja ni ser hur dom ser ut. haha!

Klockan 16:00 har jag tid på salongen för lillen. Undertiden hon är där tänkte jag kika runt lite. Samt boka tid för mina naglar, hår och massa där till.Dom flesta brukar koppla ledighet till avslappnade. För mig är det bara drygt och försöka hinna med så mycket jag kan under dessa dagar. haha! Men det finns dom som har det betydligt värre!

Igår blev det lite bad och grillning. Riktigt trevligt och tror vi satt där i nästan 6-7 timmar. haha! Men tiden går fort när man har roligt. eller hur brukar man säga? haha! Nu ska jag försöka göra mig redo för dagen och så hörs vi mer sen igen. puss på er!