Snart Öland

Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska inom kort göra mig iordning. Men innan dess måste jag äta lite frukost. Vädret är kanske inte det bästa och det kunde varit bättre. Men jag är bara hemma en kort stund och om bara några dagar lämnar jag skaraborg för att åka mot Öland. Vilket jag gör varje sommar. haha! 1 gång om året.

Denna sommaren kommer jag åka ihop med en kompis. Jag gör nästan hellre det än att åka ihop med familjen. Då jag är full av saker och ideér. (vissa är bättre än andra). Känner jag att jag bir lite begränsad av dem. Då är det roligare att åka med gämngamla som ser livet på samma sätt. Bero på något helt annat.

Nog om detta nu. Nu måste jag göramig klar för dagen. Bloggar mer senare. puss på er!