Tröttnat

Hej på er. Ledsen att jag inte haft tid fören nu. Men som ni kanske förstår har jag haft annat för mig. Men bättre sent än aldrig. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och verkligen börjat må bättre dag för dag! Verkligen härligt! Solen har varit med hela dagen och himl härligt! Dock verkar den mesta värme försvunnit =/ Men hoppas den kommer tillbaka snart!

Igår var jag iväg och kikade på nytt boende. Då min lägenhet börjar bli för liten som jag berättat. Där av att jag kollat runt. Då jag mer och mer börjar tröttna på stan. Har jag börjat kolla mig för lite utanför stan. Igår var jag och kikade på ett hus lite utanför stan och med lite tur blir det flytt redan nästa månad. Men om det inte skulle bli av. Får jag bara kika vidare!

Nu ska jag göra mig redo för att gå till gymmet. bloggar mer sen igen. puss på er!