Tuff måndag

 
 
 
Go kväll alla fina. Hoppas att ni mår bra och att ni haft en toppen dag! Själv mår jag toppen och ska inom kort bege mig till en kompis eller om jag ska iväg och träna... Svårt val det där. haha! Haft en toppen dag och vädret... Vad hände? Regn och mer regn.... Hopplöst mer eller mindre. haha! Men om inte annat var det en produktic dag! Har suttit och jobbat undan massa jobb och är äntligen i lite mer fas. Vissa månader är allt kaos och denna som varit har verkligen inte varit ett undantag.

Men imorgon är det sista dagen med tufft schema och därpå har jag ganska enkla dagar framför mig. Klagar då inte! När allt annat har varit lite knas. Jag har kommit i en lite svacka då allt är jobbigt. även träning. Men antar det är från madagen som sitter i? Nu blir det en sväng förbi gymmet och därpå ska jag göra mig redo för morgondagen.

Passade även på att fixa mina naglar i Söndags. Bästa Nail Center. Dom senaste gågerna jag varit där. Har det mer ellerm indre känt som tortyr. Men denna gången var verkligen något HELT annat! Dessutom kunde jag få samma person farmöver. Hur bra? :) Jag tyckte dom blev sjukt fina eller vad säger ni? Bloggar mer imorgon igen. puss på er!