Bad och grillning

 
 
Go kväll alla fina. Solen skiner och jag ska iväg för att träna lite på gymmet. Har verkligen  ork till detta. Men då jag  verkligen behöver få det gjort. Är det något som måste bli gjort... Pga att jag glömdem ina träningskläder hemma fick jg åka tillbaka. Hatar när sådant händer. Borde börja med att ha extra saker i väskan. Eller hur gör ni?

Hoppas allt annars är bra med er och att ni mår super. Asså detta vädret är verkligen underbart! Igår var jag och några kompisar iväg. Vi badade och grillade. Hur mysigt? Dock var det FULLT med massa knott eller vad det hter. haha! Då vanliga myggbett blir som getingstick. Kan ni gissa hur mysigt små knottbett blir. haha! Verkligen inte skoj! När vi hade badat klart åkte vi iväg för att spela lite kort. Uno kan jag sedan innan. Men det andra var helt nytt! Vann gjorde jagi nte heller. haha!

Nu blir det iväg till gymmet och därpå möta upp P senare ikväll. Bloggar mer sen igen, puss på er!