Stress

Go eftermiddag. Jag har försökt hålla lite daglig uppdatering och det är av många nalendingar. Dels för att få in rutiner i att blogga och hur jag ska sköta allt. Dessutom verkar det löst sig nu med nästan allt. Förstår ni HUR SKÖNT DET ÄR!!! Alla problem försvinner en efter en. Hoppas ni mår bra och att alltär bramed er! Sjäv är det super och ska inom kort iväg för att köpa lite saker inför imorgon.

Jagär verkligen tidsoptemist till 100%. haha! Men när det gäller jobbmässigt är jag lite annorlunda. Kanske lika bra att jag har lite struktur ibland. haha! Efter jag varit och köpt detta ska jag till gymmet och måste verkligen hinna införskaffa mig nya skor. Verkligen tjatat om det flera månader. Men inget händer... Men nu ska det bli av.

Om folk förstod hur sjukt stressigt mitt liv varit det senaste. Dom som känner mig privat. Dom har nog nästan undrat hur det stått till... Men det positiva är att min koncetration börjar komma tillbaka och minnet också. haha! Nej men ärligt. Stress är SJUKT farligt och önskar ingen detta. Därför säger jag som såhär. Ha BRA folk runt om dig som inte ökara stressen. Bara ett tips! Puss på er!