Bästa ever

<Inlägget innehåller betallänk>

 
Go kväll alla fina. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag super och har precis planerat upp helgen som kommer. Asså jag kan verkligen inte klaga i nu läget. Kommer snart lämna lilla skövde antingen för en längre eller kortare period. Känns väldigt skönt! Vill se mig om och inte bli allt för fast här. Tror ni förstår?

Var för någon dag sedan inne och köpte dessa. Asså bästa kitet ever. Verkligen prisvärt och håller hur länge osm helst! Deras produkter är verkligen grymma! Har snart bytit ut allt mitt smink till detta inom snar framtid. haha! Men tro mig dom är bäst! Läpp-pennan vet jag dock inte hur den är. Men ska bli väldigt kul att prova. Nedan har ni länk till dessa och även andra produkter jag använder mig utav av dem.

Contour kit hittar ni Här Läpp-penna hittar ni Här Bryn färg hittar ni Här

Helt slut i kroppen och tänkte avsluta dagen. Länkar som sagt till produkter jag tycker är bra och använder mig utav. Dessutom till bra pris! Nu blir det mysa ner sig till någon film. Imorgon har jag massa andra saker att göra. Bloggar mer sen igen. puss på er!