Dejt

 
 
 
Hej på er alla fina. Nu har jag sovit lite och mår betydligt bättre! Tänk vad lite sömn fakitiskt kan göra! Jag verkligen älskar min nya säng och den är verkligen helt underbar. Bland dom bästa köpen jag gjort. Utan tvekan! Dock tar den upp extremt mycket plats... Men inga problemlösningar kommer väl helt fel fria. haha! Alla mina killkompisar mobbar mig för den. Då den har extra höga ben. Brukar dom kalla den pensionärsäng. haha!

För några veckor sedan var jag i Jönköping och tog en pizza. Det kanske är för tidigt att säga. Men man kanske ska börja kalla det dejt? Trevligt var det och pizzorna var riktigt goda! Kommer jag på vad resturangen heter kommer jag meddela det här. Riktigt gott!

Nu blir det ut en sväng med lillen och därpå ska jag kanske åka och köpa något gott. Har verkligen 0 saker här hemma. Men skönt att inte ha för mycket nu när det snart är dags att lämna lägenheten under en period... Nog om detta. Bloggar mer imorgon igen. puss på er!