Förändring

<Inlägget innehåller betallänk>
Schwarzkopf Professional Igora Colorworx Intense i gruppen Hårvård / Hårfärg / Toning & färgning hos Bangerhead (B049058r)

Som ni vet gillar jag att expremintera med olika färger och jag är lite sugen att göra något lite halvgalet med mitt hår. Ha länge funderat över att göra mitt hår rosa. Nu menar jag INTE att det ska vara pink, pink. Utan mer väldigt ner tonat rosa. Jag vill verkligen ha lite mer liv i mitt hår och gått i dessa tankar lääänge. Vad tror ni?

Har någon av er någon erfarenhet av denna färgen eller ska jag bara chansa och hoppas på det bästa. haha! Något vill jag göra och sliter det inte allt för mycket på mitt hår är det ett stort +. Om inte rosa. Vilken färg skulle ni annars vilja se mig i? haha!

Ni hittar denna färgen och några till Här