Hormondipp


Go kväll alla fina. Ledsen för att jag inte uppdaterar fören nu... Men jag har verkligen haft 0 lust...  Men kom till skott nu. Idag har jag endast jobbat och varit i lite möten. tänkte jobba. Men fick världens hormonrubbning när jag kom hem. Alla TS som tror att dessa tabletter ska lösa alla problem. Tänk om! Dom kan vara bland det jobbigaste av allt. Börja gråta för små saker och känna sig helt värdelös. Skit skoj när man får sånt mitt på stan. Har aldrig hänt innan och blev riktigt paff när det hände.


Men nu mår jag bättre och känner mig betydligt bättre. Var tidigare ute och åt med mina söta föräldrar. Dom har nog aldrig varit med om detta mitt på stan innan. Men tack och lov gick det över på 1 minut. haha! SJUKT. Nog om detta! Imorgon är jag lite ledig och ska endast stanna hemma och röja här hemma. Sitta med lite fakturor och massa annat.

Nu tänkte jag lägga mig och därpå ska jag försöka ta mig till gymmet. Nu har min förkylning äntligen släppt. HUR SKÖNT? Snälla låt mig nu vara någolunda frisk i 6 månader iaf. haha! Bloggar mer imorgon igen. Då någon redan tröttnat på att vänta är hon redan i sängen. haha! Bloggar mer imorogn igen. natti!