Jag lever


Go kväll alla fina. Förlåt, förlåt för min frånvaro. Det är väldigt mycket som händer just nu och jag vet inte vart jag ska börja... Just nu är jag i full gång med att leta en ny lägenhet. Då jag jobbar mer och mer i småland. Är det därför jag väljer att skaffa en till lägenhet. JA, jag kommer ha eventuellt ha 2 st. Jag vet att det är sjukt onödigt... Men ibland måste man prioritera vad som är viktigt här i livet. För mig är detta en bra lösning och vad andra anser eller tycker är upp till dem. 

Övrigt av dagen har jag mer eller mindre endast jobbat. Kom till Skövde runt 16:00 och mötte mina fina föräldrar vid dörren. Hur söta! Ibland kan man bli galen på varandra och det hör liksom till. Men oj vad jag tycker om dom i många lägen. Förutom pappahumor som jag mer eller mindre avskyr. haha! Men utöver det är dom bäst!

Nu blir det krypa till kojs och därpå hoppa i säng. Börjat kolla på Bonusfamiljen som går på svt. Bästa programmet ever! Ni måste se det om ni inte redan gjort det! Min favorit i hela programmet är utan tvekan William. På onsdag ska jag berätta om helgens utgång. Asså OMG jag trodde mina party-dagar var över. Men fortsätter mitt nattliv såhär kommer jag vara singel minst 10-15 år till. haha! Nu blir det krypa till kojs och så hörs vi mer imorgon igen. natti!