Kalas

 
Hej på er alla fina. Asså jag glömde helt av att blogga idag. haha! Men tur jag kom på det innan kl 18:00. Jag har precis jobbat med lite papper och tidigare idag gjorde jag lite ärenden på stan. Då detta är min "lediga" dag behöver jag lägga någolunda fokus på saker som inte helt är färdigt. Eller vad man ska kalla det.

I helgen hade jag egentligen inte något speciellt planerat. Hade över en kompis jag inte träffat på vääääldigt länge. Av olika skäl som jag inte tänker ta upp här. haha! Men hade det trevligt. Sjukt att det var 5 årsen vi sågs senast. Då var jag både yngre och helt uppe i det blå.Idag är jag lite mer lugn. Även om alla här inte håller med om detta. haha!

Nu till helgen är det tal om att vi ska ha kalas för mig... Det är roligae att gå på andras än sitt eget. Jag HATAR stå i mitten och alla ska hurra. Värsta jag vet! Men säkert mycket till självförtoendet jag hade innan. Idag är jag utan att skryta alltför mycket. Men rtt het. haha! Skoja! 

Nu blir det packa bilen och därpå sk jag dra mig till gymmet. Behöver börja komma igång igen. min PT tjatar 24/7... Förstår honom då han får betalt. haha! Skämt och sido. Bloggar mer sen igen. puss på er!