Medium



Go eftermiddag alla fina. Ligger just nu i sängen och funderar över vad jag ska hotta på. Jag vet inte om det är hormonerna eller att jag håller på att bli skjul... IGEN. Men jag mår verkligen inte jätte bra. Trött och ont i huvet. Jag vill verkligen få min ambition hög och göra allt som vet behövs göras. Men det går verkligen inte... Ibland undrar jag om livet utan hormoner hade varit bättre i många avseenden. Men det är bara beta sig igenom resterande av dagen!

Idag har jag haft fullt upp och verkligen känt att jag ligger bra till med allt. Utöver min energi. Jag börjar faktiskt fundera över att gå till ett medium... Bra eller dåligt? Jag har hört att man kan ställa sina kristaller på plats. Sen om det funkar eller inte vet jag inte. Men just nu är jag villig snart att prova allt.

Ska prova lägga mig en stund och därpå ska jag planera morgondagen. Bloggar med sen igen. Puss på er!