Mys på stan

 
 
Go kväll alla fina. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag toppen och ska precis slå på en film. Har varit helt off flera veckor på raken. Men vill verkligen komma igång. Får bara inte till några rutiner... Ibland och ibland inte. Men hoppas det blir bättre med tiden! Idag har jag mer eller mindre planerat kommande månad och det ser inte alls lika hemskt ut som tidigare. haha!

Var i veckan och åt med en kompis i Falköping. Himla mysig stad faktiskt. Ibland saknar jag att bo där. Men det är väl så med de flesta ställen. Kikade i lite butiker och tiden mer ellerm indre flög förbi. Då min mobil har varit kaos har jag inte kunnat svara eller ringa andra... Men inväntar just nu min nya. Vet dock inte hur lång tid det kommer ta dock...

Var tidigare och handlade lite godis och ska mysa ner mig till en bra film. Imorgon har jag 2 möten och därpå är jag mer eller mindre LEDIG. När hände det senast i veckan? Det ska bli riktigt skönt! Behöver givetvis jobba undan annat. Nog om detta blogger mer imorgon igen. natti!