Ny salong

 
 
 
Go kväll alla fina. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra. Själv mår jag super fint och precis jobbat klar med lite papper. Hade tidigare idag ett möte och därpå träffade jag Becci på stan. Väldigt mysigt att få lite extra tid med henne. Sjukt vad man kan prata om mycket när man väl ses. 

Fixade äntligen naglarna för någon vecka sedan och SHIT vad jag ÄLSKAR DOM! Blev verkligen jätte bra och lika nöjd som alltid. Däremot funderar jag över att gå till en ny salong. Då den nya personalen dom har filar extremt hårt och det gör lite väl ont. Vet inte om jag är känslig eller så. Men jag vill inte att det ska vara en pina att få naglarna snygga. Dessutom fick jag inte vlogga och det var också inget +... Aja om ni vet någon bra salong i Skövde får ni gärna hojjta!

Nu ska jag göra mig klar för sängen och ut med den lillen. Idag har jag typ varit ledig. Älskar få lite egen tid med den lille pälsbollen. haha! Bloggar mer sen igen. puss på er!