Otacksam

(null)

Go morgon alla fina. Sitter nu på bilaffären för att få bukt på bilen. Hoppas nu innerligt att dom kan fixa detta nu. Lite surt att detta händer... Men jag antar att det kan förekomma! Senare idag har jag ett möte kl 13:00 och därpå ska jag tvätta mina sängkläder. Då allt annat rulla på bra idag kanske saker går som det ska. Haha! Senare idag har jag  lite arbetsintervjuer inför "annonsen" jag la ut här.

Senare ikväll ska jag eventuellt "bort". Asså podden orsakar mycket knas. Men det kanske kan bli bra. Haha! Tror dessutom materialet blev riktigt bra! Hur skoj har inte vi när vi poddar. Haha! Tänk när vi ska ha live-podd. Hade varit kul om det faktiskt kan bli av. Haha!

Nu ska jag snart åka vidare och därpå blir det lunch med Papi. Länge sen vi hade en far och dotter-dag. Därpå antar jag han ska med mig hem... Sist städade dom min lägenhet. Nu vet jag knappt vart sakerna är. Haha! Otacksam kanske? Men föredrar att plocka själv då jag VET vart saker är. Aja gulligt av dom vilket som. Däremot verkade det som att dom aldrig ville åka hem. Haha! Nog om detta. Bloggar mer sen igen. Puss på er!