Provar på nytt

Hej på er alla fina. Har precis redigerat klart podden som ska upp i helgen och tror den blev helt okej. Asså vissa saker hade jag valt ta bort. Men varför egentligen? Då jag vare sig har någt att dölja. haha! Vissa tar oss 100% seriöst och andra inte. Jag tycker det är ändå rätt imponerande av er osm väljer att lyssna på oss. haha! Nu blir det att skriva ihop det sista och därpå ska det matrialet också bli färdigt.

Tycker dagen flygit förbi. Vissa saker har gått bättre än andra skulle man kunna säga. Men då resterande vecka var kaos är detta en betydligt förbättring! Helt klart! Nu är det även helt bestämt att jag ska hyra ut min lägenhet i andra hand igen. Då jag har ett SJUKT dåligt minne från sist. Har jag varit extremt skeptisk. Men tror detta kan bli det bästa i långa loppet!

Nu ska jag bege mig hemåt och därpå inväntar sista vardagen imorgon. Då jag har blivit helt fast för PH kollar jag 24/7. Mer eller mindre. haha! Jag hade nog aldrig vågat ens delta i det programmet. Men tycker detär imponerande att vissa ändå sätter sig i den situationen!. Mina 2 favoriter är lill Jesper och Bella. Nog om det bloggar mer sen igen. puss p er!