Vad händer

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Go kväll alla fina. Ligger i sängen och tänkte bara göra ett snabbt inlägg. Dagen har varit lite hektisk. Men ändå okej på en ok nivå. Ska verkligen inte klaga då det finns fler som har det ännu värre! Inväntar nu besked om lägenheten och är lite upp och ner. Vet inte om det är pga hormoner eller att jag stressat som ett as dom senaste veckorna? Känner mig konstant trött, får ont i huvudet av ansträngning, glömmer bort enkla saker etc... Behöver verkligen komma bort och fokusera på annat!

 

Nog om det. Jag tror det går över? Senast vi var i Jönköping åt vi på någon thai resturang. Jag ska vara ärlig och det var inte vidare gott... Eller det var ok. Men verkligen inte wow. Men kanske hade otur? Jungel Thai hete det iaf. Prova på egen risk. Jag kommer iaf aldrig gå dit igen. Annars var personalen trevliga och inredningen mysig. Men kanske inte därför vi valde äta där. Haha!

 

Nu måste jag sova. Bloggar imorgon igen. Natti!