1 timme för tidigt

(null)

Go morgon alla bloggläsare. Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag helt okej. Det är inte perfekt men det funkar. Om man säger så! Vaknade klockan 08:00. Inser att jag ställde klockan 1 timme tidigare... Asså vad händer? Men låg kvar i sängen och funderade. I samma veva insåg jag att jag vaknat för tidigt. Haha! På en måndag dessutom...

Det har hänt lite sen sist som sagt. Förstorat brösten och jobbat med nytt folk. Satt in nytt löshår och massa där till. Dessutom inser jag allt mer. Att jag saknat detta med bloggen.

Well kanske inte är bäst på att blogga/uppdatera. Men det funkar och jag gillar det. Huvudsaken? Nog om detta. Jag ska jobba vidare och därpå måste jag boka tid för naglar. Asså mina händer... Vad har jag gjort mot mig själv i 2-3 månader. Haha!