Bra service

<Inlägget innehåller betallänk>
Ni hittar den Här

I veckan som var fick jag hem mitt nya skal och wow vad jag ÄLSKAR skalet! Är det ens lagligt att göra ett sådant snyggt skal? Att marmor är inne är inget snack om saken. Det finns även en hel del olika skal att välja bland. Om nu min färg jag valt. Inte känns rätt för er?

Jag gillar vitt och att det är cleant eller hur man ska uttrycka sig. Dessutom kommer den matcha perfekt till bordet jag beställt till sängen. Som jag ska försöka hämta nu i veckan!

Enda lilla problemet med det hela är som ni kanske ser. Ja det är för stort. Trodde jag aldrig skulle använda ordet förstort. Men uppenbarligen kan saker bli förstora. haha! Skämt och sido. Hörde av mig till företaget och var ur gulliga och skickar en ny. Hur bra service? Kommer absolut köpa fler saker från dem!