Nya underkläder

(null)

Nu är jag hemma igen och väldigt skönt! Blev en sväng på stan och fixade 2 par nya BH:ar på. Då mina är försmå nu mer. Måste jag uppdatera detta på nytt. Men oj vad dåligt med snygga underkläder för oss med stora bröst... Men turligt nog harvar lite fler butiker som har bättre utbud för oss med större pattar. Haha!

Men detta får bli en början och vill inte heller köpa på mig för många heller. Då jag kommer förstora brösten om 1-2 år på nytt.  Jag personligen tycker smala kroppar med stora bröst är sjukt vackert! Oavsett vad andra anser  är detta min personliga åsikt.

Nu ska jag mysa till en bra film med P. Känner mig så himla lycklig. Det är galet hur vi lät nästa 4-5 år passera utan att vi sa något till varandra vad vi båda kände. Men den historian kanske ni vill höra? 🙈

Bloggar mer imorgon igen, puss på er!