Proffshjälp

<Inlägget innehåller betallänk>
(null)

Go morgon

Världen tråkigaste värdet ute och har 0 ork att göra någonting. Men jag måste verkligen få massa gjort idag. Ligger redan fler timmar efter och måste komma igån nu. Men andra sidan är det helg. Jag orkar verkligen inte stressa...

Vaknade vid 9 tiden. Åt lite frukost och sedan började dagens jobb. Har verkligen saknat att blogga inser jag. Men att börja på halvfart är verkligen ingenting för mig.... det är allt eller inget. Haha!

För några dagar sedan kikade jag in i en djuraffär och passade på att köpa tik-skydd. Ja ni kan säkerligen förstå till vem och varför. Haha! Fick bra hjälp till Gucci och även en lite påse hundgodis/mat. Vilket var väldigt uppskattat för henne. När det kommer till kläder köper jag det alltid saker härifrån. Bästa utbudet inom Skaraborg!

Ni hittar butiken Här