Psykopater

Vissa anser att från dagen du blir offentlig. Har folk rätt att bli kritiserad hur dom vill. Men om jag skulle hänga ut någon pga nedvärderande ord eller dylika. Är jag en hemsk människa och en dålig förebild...

Ursäkta, men vad är skillnaden? Mer än att dessa psykopater är anonyma och inte jag... Lika barn, leka bäst heter det väl?

Jag är inte som alla andra och har gått min egna väg. Det står jag för. Att alla inte tycker om att jag får rampljus pga detta. Det har jag också förståelse för.

Men att sitta och kritisera mig av alla möjliga anledningar. Som dessutom inte har med saken att göra. Det kommer jag aldrig acceptera.

Att folk tar åt sig att jag valt göra om MIN kropp och till det JAG vill. Vad rör det dom? Ville dom kolla på under operationen eller ha egna östrogentabletter? Vad är problemet?

Vart i denna process drabbas ni? Och varför bryr ni er? Tydligen är detta en stor grej och många är på tok för lättkränkta. Även när det inte har att göra med dom själva...