Skärpning

(null)

Go morgon

Gårdagens uppdatering... Vad ska jag säga? Men jag blickar framåt nu och vill iaf tänka bort det som varit. Ny dag och är sjukt taggad! Har massor skog inför dagen och med massa tur hinner jag även med lite shopping. Dock vaknade jag kl 03:30. Då P börjas jobba och därpå har jag inte somnat om.

Men istället för att vela i sängen kollade jag klart PH-avsnittet från igår och förberedde dagens inlägg. Iaf 2 av dem. Haha! Det kallar jag effektivisering!

Igår fick jag sitta med jobb från kl 18:00-22:30. Lagom skoj. Men det var det värt! Ibland får man bara bestämma sig att nu ska det bli av! Dessutom motiverade jag mig med en pizza. Inte fel!

Men nu är det slut på slarvmaten. Kroppen ska komma i form och gymmet väntar. Dessutom är det dags att ta upp träningen med min PT. Han är väl lagom trött på mina ursäkter. Haha!

Bloggar mer sen igen, puss på er!