After woork

 
Varför går tiden så fort? När jag vaknade kändes det som att jag hade HELA dagen på mig med massa saker. Nu är klockan redan 21:30... Förstår verkligen inte hur tiden kan försvinna så fort? Men andra sidan har jag fått massa saker gjorda och det känns väldigt bra! Förbereder veckan och försöker undvika kaos. haha!

Attplanera after work är banne mig inte lätt! Många bra resturanger och att alla ska kunna gilla allt dessutom. Men hoppas det blir bra! Julbord är förvisso enklare. haha! Då det inte finns jätte mycket att välja bland. Vet ni föresten några bra Julbord inom Skövde? Hojta gärna till!

Nästa helg är det KAOS. Ett under att jag lyckades planera in denna veckan till det lugnare. haha! Nog om detta. Nu ska jag åka hemåt och njuta av min Juice.... Jag saknar energidryck sjukt mycket.... Men i ett hälsoperspektiv är detta bättre! Speciellt med tanke vad jag åt nyligen. haha!