Baby shower

 
 
 
 
I Helgen som var åkte jag på baby shower för Annelie och det var riktigt roligt! Dock hade jag annat inplanerat samma dag. fick skriva lite fakturor och även hinna med ett event. Med lite om organisering hanna jag med även detta. Kändes väldigt skönt!

Då jag inte medverkade på den förra. Hade jag lite krav på mig själv. Att jag faktiskt skulle hinna med detta. Kom precis vid fikan och dom hade gjort massa gott. Helt otroligt att dom hann med detta och massa till under en och samma dag! Då ska vi inte sticka under stolen att det fanns småttingar runt om.

Att baka och hålla koll på 3 små är nog fullt upp. Tanken låter väldigt tuff om inte annat! Men blev riktgit lyckat! Jag hade köpt en söt lite Jacka, en tjock tröja, tjockbyxor och små sockar. En kompliterad outfit med andra ord. haha! Jag tänker på allt. Nu är den lille redo för världen. hihi.