Bra dag


Hej på er alla fina!

Dagens uppdatering blev inte som jag tänkt. Men blir det någon gång ens det? haha! Måste bli bättre på det! Vet knappt vart jag ska börja... Men har haft fullt upp kan man lugnt säga! Det är alltid någon om man säger som så. Blev en bit mat idag på en ny thai resturang. Sjukt gott och kommer utan tvekan gå dit igen!

Konstaterade för P. Från dagen man blir smalare klarr man inte av samma mängs med mat. Som jag engång gjorde. haha! För någon vecka sedan kikade jag in i en butik och jag vill knappt berätta vad jag gjorde. haha! Jag kan säga som såhär. Expediten trodde säkerligen inte jag var klok. haha! Men andra sidan anser jag det var en helt naturlig fråga. haha! Men det blev säkerligen ett frågetecken. haha!

Nu ska jag krypa till kojs. Imorgon börjar en ny dag. Med säkerligen fler spektakel. haha! Men det är skönt! Dessutom verkar jag hitta en ny frisör som ska få pilla loss på mitt hår. Allt från utväxt, extension och tvätt engång i veckan. Ja ni vet.

Mer om det en annan dag. Bloggar mer imorgon igen. Natti!