Himlen

<Inlägget innehåller betallänk>
Känner ni igen er? Kanske i behov av samma produkter och till ett bra pris?
Klicka Här

Som ni vet brukar jag ofta färga mitt hår själv. Det är av många naledningar.
1 Jag har aldrig kommit till en frisör som fått den nyansen på min hårbotten som jag önskar.
2 När jag väl hittar en. Går det bra och sedan flyttar personen.
Till det jag ska berätta.


För några veckor sedan fick jag för mig att färga utväxten. Sagt och gjort. Fixade allt månaden innan och påbörjade detta under en ledig dag. När jag väl fått det gjort. Får jag den "briljanta" idén "varför lägger jag inte blekning i hela håret (även i det ljusaste topparna...). Ja ni kan gissa vad som hände. haha! En hel del gick av och där stod jag. "Varför gjorde jag detta?".

Åkte in till stan och gick in till random frisör och sa. "Hej jag behöver ett schampo för skadat hår, riktigt skadat hår). Hon i kassan kollade på mig och tog mig till himlen. Där visade hon mig dessa produkter och WOW. Jag kommer ALDRIG använda någon annan produkt. Ännu mindre färga det själv. Härdan efter är hon min gudinna som ENDAST får röra mitt hår.

Tro mig, det går inte bli besviken!