Kaos vecka

Hej på er alla fina! Det var länge sedan och högtid att börja uppdatera! Som ni vet har jag gjort min bröstoperation och har gått till en mer vanlig vardag. eller hur man ska uttrycka sig. haha! Det inte många verkar förstå är att detta tar verkligen tid innan man mår bra igen. Då vissa moment gör ont. Även om jag mår betydligt bättre idag. Är jag inte helt 100 återställd. Men det får ta sin tid.

Verkligen saknat att blogga och jag vill ta upp det igen. Ser att vissa av er kikat in och hur söta är ni inte? Jag har även vloggat och tror matrialet blev riktigt bra! Jag vill verkligen börja må bra och för att det ska kunna funka. Måste jag kunna leva som jag gjorde. Right? När allt blir kaos går jag in i en bubbla stänger allt och alla ute. Eller lämnar jag allt och ändrar min plan. För att komma dit jag vill nå. Det funkar bäst för mig. Jag vet inte hur ni funkar. Men för mig funkar det bäst och bara fokusera på jobb och återigen jobb. I slutenden är det det som kommer ta dig på fötter igen.

Denna veckan har varit kaos från måndag. haha! Men det är tecken på att det kanske går åt rätt håll? Vad tror ni? Nu ska jag göra mig iordning för sängen. Väldigt härligt att blogga på nytt. Hoppas ni också tycker det! :)

Sov gott alla underbara!