Pappersarbete


Hej på er alla finsar!

Äntligen helg eller vad säger ni? Tycker veckan gått riktigt fort och att jag aldrig hinner med allt jag ska... Nu är jag mer eller mindre helt återställd efter min operation och ska ner den 4 november för en sista koll. Jag hoppas kirrurgen är lika nöjd som mig. Har verkligen inte lust att göra om detta. Vare sig har jag tid eller ork att gå igenom det på nytt. haha!

Men det blev bra och ska bära sport-bh i några veckor till. Därpå slipper jag den.  Läkningen har gått jätte bra och får tacka mitt läkarkött. Nu ska jag bege mig hem till mina föräldrar. För att påbörja lite jobb. Ska mesta dels sitta vid datorn. Därpå hem igen. Kan bli en sväng till Skövde. För att hämta upp lite saker. Men jag får se!

Håller också på att börja designa om min lägenhet till ett kontor. Givetvis kommer jag säkert sova i den ibland. Men hur ofta vet jag då inte. Dessutom verkar vi fått massa nya grannar. Skoj! Nogo m detta. Jag är redan 2 timmar sen. haha! Bloggar mer sen igen.

Puss på er!