Räcka till

Precis avslutat ett möte med min ekonom och vi har pratat om framtiden. Allt efter åren går inser man att förr eller senare måste man planera inför framtiden. Inget jag tänkte på när jag var 18-25 år... Men idag är det högtid att börja tänka på detta. Jag förstår varför många har eller får ångest. Jag är väldigt tacksam över att jag har fått en möjlighet, jag inte kanske skulle haft. Därför kommer jag hjälpa till under Jul, kring välgörenhet. Tycker sånt är väldigt viktigt! Men mer om det i december!

Nu ska jag in mot skvde för att hämta ite grejer och därpå blir der raka vägen hemåt. Ska även springa in i affären en snabbis. Behöver verkligen handla! Inte har jag fått något gjort heller... Ibland blir jag inte klok på mig själv. Men hoppas att veckan som kommer ska kunna ge mig lite space! Men oddsen till detta är ytterst få. Tur min assistent hoppar in och hjälper mig.

Nu ska jag göra några fakturor innan jag måste åka. Vissa saker sköter inte sig självt. Oavsetthur man tror eller kanske skulle önksa det gjorde det. haha! Men sista månaden i kaos och därpå slipper jag detta. Det är en sten som lyfter från mitt bröst. Konsten att räcka till finns inte har jag börjat inse. haha! Skämt och sido. Viktigt att lägga fokus på saker jag vill göra. Utan att det låter fel!