Vad är kärlek?

Att vara kär är bland det bästa som finns! Men vad är egentligen kärlek och finns det någon som kan besvara detta? Jag tycker personligen det inte finns något riktigt svar på detta. Vi är olika och alla uppfattar en sak på olika sätt. En emotionel person ser kärlek på ett sätt och en mindre emotionel person har en annan syn.

Jag önska att jag kunde vara mer emotionel och verkligen få känna denna typ av lycka. Som många av er säkert känner eller känt. Det gör jag verkligen. Att bara släppa allt och go for it. Men att tappa kontrollen är det VÄRSTA jag vet. Det tar sin tid innan jag släpper in någon på livet. Det tar tid innan jag öppnar upp mig. Jag tycker det inte är något fel med det. Saker får ta tid. Vissa grejer tar mer tid än andra och så får det vara! Därför avunnas jag alla som är så galet kära och bara släpper allt. DU är extremt lyckligt lottad och är verkligen värd all lycka i världen!

Jag gillar se människor som är galna. Hoppa in i nästa äventyr. Även om jag väljer att avvakta. Tills jag ser att det är grön gubbe. haha! Men om du vet med dig att. Jag går oavsett vilken färg övergångsstället har, "Jag kör ändå". Skäms aldrig över det och skit i vad andra säger. Det kanske inte går så bra jämt. Men det är så man lär sig som person och även växer som människa!