Äntligen

(null)

(null)


Go kväll

Hoppas allt är bra med er och att ni mår super-duper bra! Jag mår bara fint och ska strax sova! Men jag tänkte att jag gör dagens första inlägg efter massa "jag tar det sen". Haha! Ja ni fattar!


Jag skulle gjort ett snabb inlägg och berätta att jag inte palla. Men vad fan. Detta tar mig kanske 5-10 min och sen är det klart. Jag lovade att börja blogga. Nu är jag iaf igång!


Jag har mängder att berätta för er. Allt från renovering, flytten och massa där till! Jag tycker verkligen inte mitt liv är vidare skoj jämt. Är det vanliga. Fixar naglarna, tar in och ut löshåret. Någon gubbe som inte sugit kuk eller slickat fitta på länge. Som sedan lackar på mig. Ja ni fattar!


Det blir liksom aldrig tråkigt. Ibland. Hade en dag jag funderade över meningen med livet. Wow snacka deppigt... Men sen tänkte jag på stilettklackar och försmå kläder. Sen var det ur världen.


Herre min värpare. Nu fick ni nästan en hel roman av mig. Lite fel stavning säkert. Men vet ni? Det gör ingenting för jag är fucking inte perfekt! Nu ska jag ta mina hormoner så kanske jag vaknar lite mer onormal eller normal imorgon. Vem bryr sig? Det glädjer eller irriterar alltid någon. Bloggar mer imorgon igen. Puss på er!