Tidsoptimist


Go morgon!


Solen skiner och jag är påväg till Ikea och är sen som vanligt. Haha! Blir inte klok på mig själv vissa dagar! Jag är verkligen en tidsoptimist till 110%. Men andra sidan valde jag att sitta upp till kl 01:30 och där av att jag inte ställde något alarm. Kanske förståligt? Haha!

(null)    

Det jag ska köpa är mycket saker till badrummet. Som ni vet är saker och ting lite annorlunda nu mer. Men jag hoppas det blir bra ändå! Ibland får man göra om en kladdkaka mer än 1 gång. Innan den blir perfekt! Vilket jag behövt göra många gånger. Där av att jag inte rädd att göra om det på nytt. Haha!


Kommer givetvis lägga upp före och efterbilder på lägenheten. Eller om jag gör en video. Jag får se! Nu ska jag kolla igenom så jag inte glömmer något. Onödigt att åka dubbla gånger.

(null)    

Älskar deras app! Kommer jag på att hm detta kanske jag ska ha. Då lägger jag bara i det. Fixar det dagen därpå eller när jag har ärende i stan. Hur bra? 😍


Nog om detta! Bloggar mer sen igen. Puss på er!