2019

Att hitta motivationen när allt känns hopplöst Det är en konst i sig... Vissa saker går att göra och andra inte. Huvudsaken är att man aldrig ger upp. Oavsett hur svårt det kan vara! 2019 blev enprövningarnas år. Jag har lärt mig mycket om andra och massor om mig själv. Jag har insett att man aldrig ska förlita sig på vem som helst. Men också hålla fast i dom som står pall när det blåser.

Jag har kanske kapat vissa kontakter. Men också vunnit andra. Jag ser det vare sig som en förlust eller vinst. Jag ser det som en viktig läxa. Dom man engång kallade vänner. Kan mycket väl bli en i mängden du träffar på stan.

Jag har lärt mig att jag inte behöver anpassa mig för att passa in. Jag står för mina åsikter och har inget problem att yttra mig av dem privat. Alla kanske inte suppskattar dem. Men det är så jag tycker och det är så jag tänker. Det finns inga rätt eller fel.

Jag är glad att 2019 är över och vill nu bara se ljust på allt.