Kontroll

Att vara ledig är jätte skönt. Det tycker jag också. Men jag tror inte vi människor mår bra att vara lediga hela tiden eller en lngre period. Jag pratar givetvis inte för alla. Men att ha och skaffa sig rutiner är en viktig del! Jag ser så många i mitt liv som inte har rutiner och halvt stressar ihjäl sig för att få ihop vardagen med allt osm ska göras...

Jag var likadan. Jag gick upp när jag precis måste. Jag kom precis i tid eller oftast försent. Samt att jag var konstant stressad och trött. Idag går jag upp innan kl 06:00. Jobbar unden ite med bloggen. redigerar lite videos som ska upp kommande vecka. Jag får in ett flow som gör att jag i slutet av dagen fortfarande har energi kvar att gå till gymmet. Varför? För att jag har rutiner och inte stressar mig genom livet.

Prova du med. Bestäm dig att "Nä, nu får det banne mig vara nog!". Låt dig själv styra över livet och låt inte livet styra över dig. Ta kontroll om den inte finns!