Kranvatten vs Loka

Go morgon alla finisar.

Nu är det dags att göra sig iordning för dagen och få lite fart på bloggen. Jag har till och med gått upp 2 timmar tidigare. Än vad jag egentligen bruka. Men det känns väldigt skönt!Slipa stressa iväg. Det måste vara såhär en skön start på morgon ska kännas! Jag ska ta vara mer på dagen och försöka nyttja varje minut till det bättre.

Men först ska jag gå en liten sväng med lillen. Därpå blir det lite frukost. Konstaterade att vi dricker mellan 6-9 liter mjölk på en vecka. Hur galet? Men andra sidan förstår jag det också! Vi kommer kolla uppen gårdsbutik. Där iv kommer i fortsättningen köpa mjölk av. Att dricka från ett paket och från en tank är en enorm skillnad. Det är ungefär som att dricka vanligt kranvatten och loka. Haha! Ja ni förstår säker vad jag menar.

Bloggar mer sen igen. puss på er!