Skrämmande

I veckan som var kollade jag in i en djuraffär i Skövde. Eller rättare sagt 2 st. Jag blev väldigt orolig över hur lite personalen faktiskt kan om dom olika djuren som dom dessutom säljer... Jag var där i agenda för att köpa foder. Frågade lite kring saker. Det slutade med att jag fick en förvånad blick och en liten bitter min när jag hade sagt varför jag inte ville ta fodret dom erbjöd...

Detta gav också mig en idé om vad jag ska göra här näst. Nu är jag i full gång att göra iordning lite små saker. Vet inte om det kommer lbi uppskattat. MEN det är ävldigt behövligt. Om personal i olika butiker inte kan ge dig/mig som ägare råd om vad som är bra för våra husdjur. Varför ska vi då åka dit?

Sen finns det en hel del andra saker jag också har synpunkter på. Kring just detta. Men mer om det kommer inom kort!