Spännande

Go morgon alla fina.

Hoppas allt är bra med er ochatt ni mpr bra! Själv mår jag toppen och är i fullgång med att göra mig klar för dagen. Ska på möte senare idag. Samt skicka lite ritningar till ett företag som ska anpassa en garderob. Som ni vet bor jag i hus nu mer. Då vi har mer än 1 rum här. kommer jag göra en walk incloset. Ser verkligen fram emot att få se resultatet. Men vill inte avslöja allt för mycket heller. hihi.

Helgen gick otroligt fort. vi var och bowla med lite vänner. Hade det väldigt trevligt. Dock avstod jag. Då detta inte alls är min grej. Samt att jag ville spara mina naglar. haha! Har nyligen gjort dem. Vilket kändes dumt att förstöra dom. Fåfängt, jag vet. Men vad ska man göra. haha!

Nu blir det frukost och därpå ska jag ge dom små lite mat. Bloggar mer sen igen. puss på er!