3 i-lands problem

(null) (null)


Hej på er!


Kom precis hem från min 5km och är helt slut. Men det känns ändå skönt att ha detta färdigt. Tog lite bilder på åkern och detta är något jag kommer att sakna fram över... Men det blir nog bra ändå!


Jag har haft en väldigt skön dag. Fått naglarna fina och jag är verkligen super nöjd varje gång. Jag har gått hos många olika salonger där det varit thailändsk-personal. Dom är väldigt duktiga oftast. Men att kunna ha en konversation gör verkligen allt!


Därpå gick jag lite på stan. Kollade i lite affärer och passade på att köpa en nu borste. Pga att min ena är borta... På riktigt. Det är tofsar, hårspännen och borstar mesta dels av mitt liv går ut på att hitta. Man bara "ursäkta?". Hatar att jag är så slarvig eller att andra flyttar mina saker. Haha! Känner ni igen er. 😅


Nog om detta. Nu ska jag sova. Slänger upp lite bilder från igår. Blev buffé. Bloggar mer imorgon igen. Puss på er!