Bästa på länge

(null) (null)

(null)

Go morgon


Hoppas allt är bra med er denna ljuvliga fredag. Med mig är det bara fint! Solen skiner och det är hela 21 grader. Hur skönt? Tänkte eventuellt ta en tripp till Öland i helgen. Men inte helt 100. Då all packning är långt från färdig... Behöver lägga hela min energi på detta och få

Övervåningen helt klar under helgen!


Igår blev det lite spontan fest. Väldigt trevligt och hamnade i ett stim av små hundar. Haha! Ursäkta? Men hur söta är inte mopsar? Aldrig tänkt på det förut. Men dom är så SÖTA! När plutten går bort kan det mycket väl bli en sådan. Sjukt söta!


Började dagen med möte. Gick igenom lite idéer. Att bero på något helt annat. Jag börjar fundera om Corona kan vara det bästa som hänt på länge. Lagom mycket folk ute, inga som trängs och alla håller sig på sin kant. Fy fan vad underbart! Jag vet att massor dött... Men hade det inte varit så. Hade denna epidemin varit det bästa på länge! 


Nu ska jag börja städa. Kl 15:00 ska dom ha visning hos oss. Kul! Precis vad jag ville göra på min fredag. Drömmen slog in. Aldrig varit lyckligare! Haha!


(null)

(null)

(null)