Blir galen

(null)

(null)

  (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu är det dags för mig Att snart sova. Har haft en helt okej dag. Fram tills datorn valde avsluta.... Jag bara undrar när min nya dator ska dyka upp. Blir fan galen snart!  Om vloggen inte är uppe inför i eftermiddag vet ni nu varför.


Imorgon hoppas jag på en lugn och harmonisk dag. Inte massa oväntade saker. Vill bara att allt ska flyta på. Är det förnybart begärt? Nej!


Skulle gjort mat hemma idag. Men det blev indisk mat. Älskar maten och har ni inte provat den. Wow ni har missat något! Bästa indiska maten enligt mig är utan tvekan i Falköping. Helt ärligt. Det finns mycket bra mat hör. Allt från thai, i disk och svennebanan. Måste prova!


Nu ska jag sova. Imorgon ska jag börja mitt nya liv. Haha! Dvs packa flyttlådor. Woho, tagga för livet! Nog om detta slänger upp lite bilder från min dyraste buffé jag ätit. 399kr och då tillkommer dricka.... Bloggar mer imorgon igen. Puss på er!