Dag 7 av 7

(null)

Go morgon alla fina


Hoppas ni mår bra och att ni sovit gott. Jag mår bara fint och är påväg hem. Semestern har varit väldigt fin och verkligen behövlig. Dels för att komma igång med allt jag funderat över. Känner att jag har mer energi och intresse att uppdatera här än tidigare.


Längtar att komma hem och jobba undan. Ska sätta mig med veckans schema och planera olika jobb. Samt göra en lite på vad jag måste göra inför imorgon! Men det ska bli skoj att ha något att göra!


Ska även försöka göra mig av med nästa alla mina möbler. Har länge funderat att köpa nya möbler. Men i veckan började jag klicka hem lite saker. Det är nästan det som är värst. Ändrar man en sak i hemmet. Måste man ändra om allt. Känner ni igen er?


Nog om detta. Om ni ska bila långt i sommaren är detta ett tips. Bästa investeringen på länge! (Se bild ovan) Bloggar mer sen igen. Puss på er!