Dessa jävla män


(null)
(null)
(null)

Nu är det snart dags för mig att sova och det ska bli väldigt skönt! Tydligen hade vi visning tidigare idag i huset och det var kaos.... Fy fan vilken tur att jag inte var hemma och blev kvar en längre stund hos mina föräldrar. Haha!


Jag säger då det "dessa män". Det är ibland som att uppfostra en egen son... Ibland undrar jag om det finns någon hjärn-aktivitet där inne... Enligt honom var det rent och fint... Om man klassar inte dammsugit på 2 dagar med djur i huset och alla rum ser ut som en övergiven fest lokal. Wow då snackar vi hög standard! Hela 5 stjärnig klubblokal! Haha!


När jag kom hem och såg kaoset visste jag inte om jag skulle skratta eller gråta. Det blev en mix. Haha! Men härdan efter ska jag hålla rent och fint här hemma. Det ska dofta rysk bordell. Om ni inte vet vad det är. Googla! Pallar inte med fler idiotier idag.... Det fick liksom räcka. Haha!


Nu ska jag sova. Slänger upp lite bilder från min promenad. Detta kommer jag sakna när jag flyttar till stan. Men som alla vet har kan livet vartendas. Bloggar mer imorgon. Puss på er!

(null)

(null)
(null)