Dessa män


Go morgon


Hoppas allt är bra med er och att ni mår bra! Själv mår jag bara fint och är i Skövde med lite vänner. Himla mysigt! Dessutom saknar jag staden i vissa perioder. Men vem vet? Det kanske blir ändring på. Vem vet? 😇


Idag ska jag bara njuta och gå i lite affärer. Kanske införskaffa mig något nytt. Insåg igår att jag hade typ inga kläder. Sjukt jobbigt! Dessutom ska jag försöka åka till secenhand och försöka få undan lite grejer. Verkligen behövligt!


Bero på något annat... Idag när jag kom om till Skövde. Hade ingen stress och gled in. Plötligt kommer ett pucko och sov ger in med släp och allt. Jag fick panikbromsa och han gled vidare... På riktigt! Ursäkta vad ihelvetet är ditt fucking problem. Jag lovar att det var en man som körde... Alltid dessa män... Kanske dags att läsa på teorin? 


Jag har sagt det förr och säger det igen. Om igen av idiotier ska bli min titel i min kommande bok... Blir galen! Nu ska jag vara lite social och uppdatera mer senare. Puss på er!