Dessa män

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er!


Skulle bloggar tidigare. Men jag hade vare sig tid eller ork. Men hoppas det är okej! Hoppas att ni mår bra och att erat väder är bättre än vårat. Det är mer eller mindre spöregn och lagom skoj att behöva ta mer detta inför imorgon. Haha!


Igår åt vi på en annan resturang och maten var underbar! Jag bara ursäkta? Väldigt gott! Dock var han som stog i kassan as dryg. Man bara "vad är ditt problem?". Jag sagt det förr och jag säger det igen. Karlar och då äldre män! Vad är erat problem! Maten var dock väldigt god. Men trevligare kan man vara.


Nu blir det lite mat. Vi sitter på vårat tradition place. Jag säger då det. Södvik är bra på mycket och hit måste ni ta er om ni är på Öland!


Bloggar mer sen igen. Puss på er!

1 Peter:

skriven

Restaurangen i Kårehamn ser det ut som. Käkade också skaldjur där häromdagen.