Från ful till söt

(null)

(null)


Hej!


Hoppas er måndag börjat bra och att ni mår bra! Själv fick jag stressa upp. Skulle bloggat. Men blev inget av detta. Pga att jag satt uppe i natt med videon vaknade jag inte av mitt larm och allt blev kaos. Haha! Så jäkla typiskt. Men det löser sig om inte annat!


Är sjukt hungrig och ska köpa lite mat. Därpå ska jag möta upp en kompis och bara umgås. Tycker det är skönt att ibland inte göra något. Kolla film eller dylika. Ibland behöver man inte alltid hitta på saker. Dessutom är jag för trött att ens engagera mig i att gå på stan eller liknande.


Haha! Dagens klagomeddelande är klart. Nu ska jag köpa lite mat. Umgås och njuta av resterande dag. Ska redigera video ikväll också. Skoj! Dessutom fick jag så bråttom att jag glömde lägga upp videon. Om någon är arbetslös och vill ha ett enkelt jobb. Säg till! Jag behöver en assisten. Som kan hålla i mitt livspussel. Haha! 


Nog om detta. Slänge upp lite bilder från promenaden i lördags. Jag vet att alla inte gillar kor etc. Det gjorde ont jag heller förirD tyckte dom var fula och luktade bajs. Haha! Idag ser jag dom på ett annat sätt. Men hur söta är dom inte? 😍 Bloggar mer sen. Puss på er!


(null)

(null)