Gårdagens outfit


(null)

(null)

Go kväll


Dagen har varit jätte bra och jag är precis klar med vloggen. Det känns väldigt skönt och glad att jag bara tog tag i detta! Men jag kommer påbörja redan nu. Näste video. Jag vill logga i framkant och det är nämligen inte en vlogg. Haha!

(null)


Slänger upp lite bilder från igår på min outfit. Det är inget speciellt. Men det är alltid något eller vad säger man? Jag är mer eller mindre helt frälst i dessa byxor. Kanske ni förstår? Men vet ni vad? Dom börjar fan bli för stora. "Man bara, ursäkta?". Skönt när träning ger resultat eller vad säger ni?


Idag tänkte jag faktiskt lyxa till det med hämtmat. Av 2 anledningar.


1 jag orkar inte laga mat

2 jag tänkte överraska min compadre.

(null)

I förutsättning att han inte hinner se detta! Nog om detta. Ska slänga upp videon och påbörja nästa. Undertonen jag väntar på att den ska bli klar. Det kallas att vara effektiv. Haha!


Bloggar mer imorgon igen. Puss på er!

(null)

(null)